Alla inlägg under oktober 2009

Av sarah - 31 oktober 2009 18:30

Just i detta nu sitter jag och väntar på Frida som sitter på bussen påväg hit och har fått nys om en fest/maskerad i fullersta, får se om vi drar dit.. va ska man vå isf, strippa? lätt att klä ut sig till juu hahahaha komemr typ seriöst bli det i slutändan. Nätstrumpbyxor och grejer man har ju grejerna, snuskis man e..

Återstår att se hur det blir. Kul på facebook imorrn isf säger jag bara. Får väl bli så jävla full så att man inte skäms.. eller så äre en dum idé. tror det, man lär ju göra pojkarna på festen galna, så bäst man håller koll på att händerna hålls i styr kanske ;) Hahaha

Puss från seriöstjej_91

Av sarah - 30 oktober 2009 20:10

Har spenderat dagen på min praktik, salongen Saints & sinners i gamla stan 10:00 till 17:00. De va jävligt lugnt där idag, tvättade lite hår på kunder, diskat, snackade med Michelle och Frida som jobbar där..sjysta unga tjejer så de e kuuuul, sålt en Ed hardy tröja och kollat på kläderna dom har till försäljning där. Jävligt snygga grejer blev sugen på rätt många plagg! Träffade även Andreas som är ansvarig för klädförsäljningen och börjat jobba på salongen med det. Riktigt dukig kille på försäljning och service önskar att alla människor skulle få träffa honom så trevlig och rolig är han! Lärde oss tjejer massa bra försäljningsknep.. Måste typ lära mig mera om märkena och sådär eftersom jag blev erbjuden att börja extrajobba där på helger och så om nåra veckor och då får man provision på plaggen man säljer, så jag vill sälja mkt! E min grej de där med service och försäljning ;)


Nu ska jag gå och kolla på idol som typ börjat för ett tag sen och unna mig lite godis! Är jag värd efter min lunch bestående utav en sallad och nyttigt bröd på café Kronan idag haha.

pussis och kjamis hehe

Av sarah - 30 oktober 2009 19:53

Alla borde ha en sån vän som dig, tillsammans e vi fuckiiing unresistable! kärlek xbigtime till dig min Fridis <3

  

Av sarah - 29 oktober 2009 15:23

Hängde på Malin på yogapass på friskis igår efter att vi va i skärholmen. Haha det va ju intresant vi trodde typ att det skulle va poweryoga så att man kunde kalla det träning.. Va fan va detta, massa ljus och regnskogsmusik.. Blev mera att vi yogade oss egenom det där fnittrandes i diverse poser som hunden, cobran osv. men de gick fna rätt bra vi va vigare än vad vi trodde!

  


..Jag och Malin går dårå, pyss

Av sarah - 28 oktober 2009 00:10

Aha och va fan har man gjort idag då lix, svar inte många knop. Började dagen med att sova vidare lite efter att alarmet gick vid 10:30, drömde så mkt att jag vaknade igen först vid 11:50. Kommer ihåg 2 utav drömmarna, 1 utav dom e lite för porrig för att få skrivas ner hahah och den andra handlade om att jag var i en mataffär och hade fått order om att välja ett paket grillkorv.. och jag e petig med mat och tycke alla korvar bara va äckliga och så fick jag sån press på mig att välja och pappa och diverse andra människor jagkänner stod i bakrunden och ba "meeeeeen välj bara nån sluta va så löjlig". Hahaha de va ju oxå en dröm det! ;D.


Resten av dagen har jag sysselsatt mig med datorn och tvn tills pappa kom hem. Åt mat och sen drog vi iväg och köpte mat + galet mkt godis. Har värsta skålen full med lösgodis nu finfint vettu! Sen ringde mr J och vi snackade vä ltyp en timme i luren. Han sa att han brukar ha handsfree när han snackar med mig i luren eftersom de alltid blir så långa samtal, så att de blir jobbigt att hålla i mobilen. Haha gulligt!


Men nu måste jag typ gå och natti natti så at tjag orkar upp vid 9 snåret imorgon.. Ska träffa Malin och Jennifer på en tripp till skärholmen. Blir väl att man köper massa saker som är mindre nödvändiga och lunch. Va looong time sen man träffade bönorna så det ska bli superubertus kul ;) Bjussar på en bild på mina kalaspinglor och vandrar mot sängen, pyss <3

  

Av sarah - 26 oktober 2009 18:37

Tjaooooo, höstlovets första dag spenderades tillsammans med Frida- vi jobbade med vårt projekt arbete. Planerade och skrev ner alla modellers outfit, hår och make up. Duktighetspoäng till oss ;) Frida sätte även saxen i håret på mig och klippte mitt förjävlaiga stackars slitna hår som inte fått klippa sig sen i juni haha, och jag ska bli frisör! :p


Nu är jag lite in a hurry hurry, ska ta bussen ner till centrum och möta Anna på friskis. Det blir ett afropass haha ska bli intresant minst sagt, säkert skitkul. Ska bli mys att träffa bänan har itne setts på typ en vecka känns det som trots att vi bor typ 200 meter ifrån varann. over and out!

..

Av sarah - 25 oktober 2009 19:58

Ibland hatar jag att jag tycker så mycket om dig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards