Alla inlägg under november 2009

Av sarah - 30 november 2009 20:57

Min älskade Anna klarade körkortet idag på första försöket på både teorin och uppkörningen! Jag är så jävla stolt stolt stolt över henne!   

Hon mötte mig vid bussen idag när jag kom ifrån skolan och så gick vi hem till mig en sväng innan vi drog iväg en tur med bilen. Hon kör jättebra ska ni veta!  men det visste jag redan eftersom jag åkt med när hon övningskört tihi.. Satt och åkte runt i typ 2 timmar och så blev det ett stopp på mc donalds i tumba. Sjöng med till musiken och bara hade det härligt medan vi härjade runt hela södra stockholm typ hahah. Det gjorde min dag, är så otroligt glad! Bevis på det är att jag satte mig direkt med laptopen och skrev klart min del utav grupparbetet som ska redovisas imorrn på bara en halvtimme. Skönt att ha det avklarat och kl e bara lite över 21. Hur ofta händer det när man e ute i sista minuten lix?? Man kanske ska ta och röjja upp på rummet när man har andran uppe? som för övrigt ser ut som en skrotbod snart med diverse väskor, kläder, påsar och grejer utspridda över golvet. bara en lite plogad gång från rumsdörren till sängen typ hahah. Fy på mig!

  

Min underbara Anna <3




Av sarah - 29 november 2009 15:51

A det e väl precis hur man kan sammanfatta helgen.. Igår blev det utgång tillsammans med Eric som det va aslängesen jag umgicks och gjorde nåt kul ihop med!, Nike och massa folk dom kände. Vi va på Pilot där för övrigt typ alla va igår kändes det som haha. My kom oxå dit strax efter oss tillsammans med typ 7 st och så träffade jag även tre andra killkompisar där. Så det va nice! Jag måste varit väldigt söt igår me tanke på hur många "drycker" jag fick betalda av diverse och utav Eric ;) hehehaha...


Nu sitter jag här helt nöjd med gårdagskvällen här i sängen med ruffsigt hår slarvigt uppsnurrat i en klämma endast iförd små sovshorts, linne och underkläder och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan sätta igång med lussekatts bakeriet! Nu kom han wiiie! puss&gull

Av sarah - 26 november 2009 15:08

Tjoho! Kom hem från skolan för ett tag sen och slog mig ner i sängen med datan i knät nästan direkt. Så jävla seg idag. Eftersom det är Projektvecka och jag och Frida redan är klara emd vårat så kan vi komma och gå lite som vi vill resten utav veckan lix vilket är mkt uppskattat kan jag tala om! Om nån timma ska jag bege mig mina 200m över till Anna för att göra en uppsättning på henne eftersom hon ska och fira en kompis till henne som fyllde 18år nu i veckan. Då ville hon va lite fin i håret och jag kommer som en räddare i nöden ;) Ska bli kul, kan lägga upp bild sen på min fatastiska kreation haha. pusspuss <3

Av sarah - 26 november 2009 14:57

I tisdags var det dagen det för mitt och Fridas projektarbete, en koreograferad hår och make-up visning. Kom till lokalen vi bokat strax efter 9:00 och lämnade lokalen kl 9:30 på kvällen. Med andra ord en jävligt lång dag där man skulle vara på alla ställen samtidigt haha. Fixa modeller, fixa och få ljud och ljus att funka, ha genrep me alla modeller.. Listan kan göras lååång. Känns så skönt att projektet blev så bra som det blev och att vi lyckades ro projektet i land även om vi har haft jättekul under projektets gång, absolut! Men det är oxå mkt slit och mera arbete än vad amn befarade. Slänger upp en bild på alla modeller samt mig och Frida som togs efter framträdandet. man ser ju itne så sexymama ut, svettig och lättad typ hahaha. Det var precis vad vi va! Kanske kommer mera bilder sen när jag fått dom, vem vet ;).

  

Av sarah - 20 november 2009 23:29

Föressten! Kom på nu att jag glömde malla mig över dagens inköp, haha.

Köpte ett Ed hardy linne idag när jag va på praktiken. Hittade ett sjyst med deras klassiska tryck "love kills slowly" på bland annat, fast bara en S och en M kvar eftersom dom oftast inte tar in mera än 2 av varje stl. Egentilgen tillhör det kill kolektionen men skit samma, det är svart och ser tjejigt ut om en tjej har på sig den. Ska se om jag kan slänga upp en bild här på den imorrn!. Pallar inte mecka och installera sakerna till min lur på laptopen nu. Är trött och funderar på om det itne vore en trevlig idé att hoppa i säng strax! haha. Förutom linnen fick jag en root lift ifrån Paul michelle, en utav märkena på produkter som saint&sinners säljer. Det va ju sjyrre! Menar kostar ju 260 spänn att köpa där annars så tas tacksamt emot ;D.


  

  

Av sarah - 20 november 2009 23:04


Grym musik! (Andreas ,som jobbar på saints&sinners a.k.a min praktik, lilebrorsas band som de går jävligt bra för! nu är dom i L.A) Så det va Andreas som tipsade idag på salongen :).

Av sarah - 20 november 2009 22:35

Hur jävla fint har man det inte nu på en skala asså??, så jääävla fint om jag får säga det själv! Idag kom bredbandet till min nya laptop jag fick utav mina päron när jag fyllde år i söndags! Äntligen, nästan 3 veckor ficjk man vänta på tele2 lix.. Har laddat ner alla möjliga program och fixat nu, så jag känner mig rätt så ifas nu ;) Skuttade nästan hem ifrån praktiken när klockan slagit 19:00 efter att ha sett mammas sms om den glada nyheten haha. Passade på att lyxa till det med att köpa en Ben&Jerrys på hemvägen oxå. Half baked blev det. Har icke prövat dne förut men kände att det var dags för att pröva något nytt (alltid annars äre cookie dough som gäller). Den va gottis men slog inte cookie dough trost allt ;) Sådär! då fick ni en liten recension utav den glassen oxå! ;) Bjussar på den , är ju endå fredag idag! puss på alla där ute!

Av sarah - 18 november 2009 19:45

Eller? Tänkte ta och påbörja min tv och filmkväll strax här med att slå mig ner i soffan med mamma och kolla på Arga snickaren på kanal5. Haha kollar typ alltid på det, tycker att han "arga snickaren" (Anders) är så jävla skön snubbe! Efter det blir det nog att dra på nån film på min nya laptop(<3!!) innan Paradise hotel börjar. Såg avsnitt 1 och 2 och har fan blivit lite fast i det, känns lite fräscht såhär i novembervädret med lite lyx och värme! ;D

..Vill föressten att Big Brother ska komma tillbaks vafan! Dra igång en sesong nu kanal 5.

  

  

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards