Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Födelsedagsfirandet

Av sarah - 17 november 2009 17:53

Har varit dålig på bloggandet senaste dagarna! I'm back now.

Lördagskvällen blev lyckad! Började med att Anna kom med present och tomtebloss i handen när jag öppnade, haha gullunge :) Sen fixade vi oss och tog bussen ner till huddinge för att möta upp alla dom andra tjejerna plus det andra födelsedagsbarnet Jennifer och gick och käkade på primo. Så jävla gott vare!


Efter det drog vi oss in mot medis för att ta ett glas på femtifyran innan vi gick ner till Metro (eftersom vi födelsedagsbarn kom in där innan 12 pga Malins fina kontakt med dörrisarna där haha) Men det va inte så mkt folk där så efter nån timme drog vi till Grodan för att möta upp Nicke, Alexis och Jurek- som vi lärde känna genom Nicke när han var utbytesstudent här i sthlm för nåt år sen och nu har han nyligen flyttat till london för att plugga. Men den här helgen var han i stockholm. Så det var jävligt kul att se honom igen, och så fick man åter igen brilljera med sin engelska. Haha typ inte!. men fan hyffsat bra e jag faktiskt! Grodan var hur som helst inte nå vidare kan jag påpeka inge drag trosts att man knappt fick plats på dansgolven pga alla människor, kändes mest som om att folk bara gick runt. Bjussar på nåra bilder ifrån lördagskvällen, peace out fellows!

     

  

  

  

  

  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sarah - 18 december 2009 12:55


Nu har jag fan inte bloggat på ett tag! Har helt enkelt inte tyckt att det varit intresant nog.. Inte för att jag kan skryta med att jag haft mycket att skriva om för den delen heller. Har legat hemma och varit sjuk sen i måndags kväll. Missat hela v...

Av sarah - 8 december 2009 22:44


lyssnar på musik och msn:ar! tack och hej det var allt ifrån mig. Ps. har föressten värsta listan på folk jag ska klippa i veckan. Helt sjukt alla vilol bli klippt utav mästarn lix, he he    ...

Av sarah - 7 december 2009 19:02

Hoppsan nu har jag inte skrivit på nån vecka igen, blir inte av lix.. Efter en jävligt lång dag på praktiken i fredags så kom jag i princip hem och vändemellan 20 och 21, tog en macka och en loka, fixade till mig lite och drog med mama som sällskap n...

Av sarah - 2 december 2009 20:39


sitter här och funderar på om man inte ska börja ha mittbena lite då och då.. Ska man? vet inte.. Kanske provar. :)   söt tjej i form utav mig i detta nu ...

Av sarah - 30 november 2009 20:57


Min älskade Anna klarade körkortet idag på första försöket på både teorin och uppkörningen! Jag är så jävla stolt stolt stolt över henne!    Hon mötte mig vid bussen idag när jag kom ifrån skolan och så gick vi hem till mig en sväng innan vi dro...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards