Alla inlägg den 10 november 2009

Av sarah - 10 november 2009 21:44

.. Vad jag ska ha på mig på lördag kväll alltså, när vi ska ut och käka + klubba för att fira mig och Jennifer.

Tror jag kör på öppna skor trots att det är november! Såg att Elin Kling gör det, kan hon så kan jag lix. De blir alltså dom svarta 12cm:arna med rätt tjocka remmar tror jag. Vill inte ha bruna höga boots när jag ska ha svart skinnjacka helst.. Vågar typ inte gå så, känns som om folk tänker att jag inte kan den "gyllene regeln" om att inte bära brunt och svart ihop. Hahaha. Frågan e om man då ska ha dubbla strumpbyxor (vanliga nylon och över det mönstrade nät) eller ser man ut som nåt jävla white-trash då eller?? Sen tror jag de blir lite lockade slingor i håret och en förjävla snygg make up ;). Resten återstår att komma underfund med på lördag, kanske hittar nåt att låna utav Anna eller Frida. Sanningen e att jag har typ sjukt mkt oandvända plagg som e lite party i min garderob kanske skulel dra ut dom och pröva!!


Hade värsta konversationen med Anna idag om detta i-landsproblem på telefon under lunchen eftersom hon inte heller vet vad hon ska ha på sig. Jag vet vi e löjliga men skitsamma jag vill känna när jag tänker tillbaks på min 18års utgång och tänka "Fan va snygg jag va den kvällen!".  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards