Alla inlägg den 7 november 2009

Av sarah - 7 november 2009 19:50

Frida ringde mig i förmiddags och frågade om jag skulle hänga med till farsta centrum eftersom hon fått sin lön från sitt jobb som hon sagt upp sig på. Det nappade jag på och åkte dit för att möta upp henne! Kul för mig som typ är rik på 80 spänn i tior och andra mynt haha. Men aa får fan skylla mig själv som slösat upp hela studiebidraget och dom andra pengarna jag ägde. Fast jag fyller ju år om 8 dagar så då lär pengarna regna in igen ;) Vill typ börja extrajobba på min praktik så snart som möjligt oxå så att man får in lite extra cash där. Som Frida sa idag "oj, kul att jag har pengar för en gångs skull!"


Nu komemr vårat i-langdsproblem ( hahahah) Jag hittad ett par uggs som jag bestämde mig för att köpa nästa vecka eller fortare om nån snäll själ, även kallad Pappa, köper dom till mig (a) haha. Frida ville, efter att jag hittade dom, oxå ha dessa uggs. Men nu har jag löst detta dilemma genom att låta henne härma mig med uggsen så härmar jag henne med att köpa den här tröjan som hon köpte idag! = resultat 2 nöjda tjejer. tihii

  

SnyggFrida i snygg tröja

Nu kommer nog Anna över strax, vi ska se på film i min säng och ta det lilla lugna denna lördagskväll- sköööööönt :)

Lär väl bli något med Joel Kinnaman i (typ 6:e Johan falk filmen) eftersom att även Anna tycker att han e trevlig att vila ögonen på. Minst sagt tsss. <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards