Alla inlägg den 8 november 2009

Av sarah - 8 november 2009 23:13

måste bara få säga att jag känner mig så lyckliiiiig och det är en underbar känsla som jag ska ta hand om hoppas på att den håller i sig ett bra tag.

Jag fyller änligen 18 och ska få fira den på lördag med alla nära vänner som betyder & får mig att må bra<3

Paaarteey i helgen!

Trivs mer och mera på min praktik tack vare underbara människor där + att jag blivit tillfrågad extrajobb där.

Firman jag jobbade som receptionist för i sommras har frågat om jag kan tänka mig jobba där i jul om det behövs.

Tillsist lycklig över att jag har dig i mitt liv J, du betyder nog mera än jag vill förstå <3



Over and out, puss!

Av sarah - 8 november 2009 21:30

Det är för sjuttongubbar femtioelva saker som snurrar runt i huvudet och ska planeras, fixas, kollas upp, komma ihåg, personer som ska kontaktas och informeras, saker som ska bokas, samtal som ska ringas osv. Är lättad över att vi tack vare Frida och en utav modellerna har funnit två ersättare till de två modeller som va tvungna att hoppa av visningen. Men än är det typ tusen saker som ska checkas + allt material så som make up, tyll och accessoarer ska köpas in nästa vecka + rep nr 2 med modeller exempelvis.


Sen äre mitt och Jennifers födelsedagsfirande på lördag som ska styras upp med bordsbokning på restaurang (har tre alternativ) vilket jag måste ringa Jennifer angående imorrn och bestämma samt höra med henne hur många hon ska ha med sig ut och käka så att jag vet hur många som ska med. Dricka har J lovat att fixa åt mig så att vi har nåt att fukta strupen med medans vi fixar iordning oss för kvällen hehe. J är väl inte den man ska brilljera med som "killen som kan planera" så får väl se när jag ringer honom imorrn om vi ska ses för att fixa detta och (om man har tur) hinna med att pippa lite ;) Hahaha.. men typ.


Längtar efter att få träffa Fridisen imorrn igen i plugget, ska ge henne den bästa av kramar! Sitter fint med 4 timmars hål imorrn känner jag, älskar att driva omkring med henne i skolan, vet aldrig vad vi hittar på lix!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards