Alla inlägg den 18 november 2009

Av sarah - 18 november 2009 19:45

Eller? Tänkte ta och påbörja min tv och filmkväll strax här med att slå mig ner i soffan med mamma och kolla på Arga snickaren på kanal5. Haha kollar typ alltid på det, tycker att han "arga snickaren" (Anders) är så jävla skön snubbe! Efter det blir det nog att dra på nån film på min nya laptop(<3!!) innan Paradise hotel börjar. Såg avsnitt 1 och 2 och har fan blivit lite fast i det, känns lite fräscht såhär i novembervädret med lite lyx och värme! ;D

..Vill föressten att Big Brother ska komma tillbaks vafan! Dra igång en sesong nu kanal 5.

  

  

  

Av sarah - 18 november 2009 19:29

Igår tog vi den, jag och Frida. Vi fick slinka in där i vacineringen av en annan klass ;). Inge farlig va den alls man kände knappt sticket ju.. Men sen har jag ju aldrig varit spruträdd heller iof. Strax efter sprutan kändes armen lite konstig typ somom man inte kunde använda den haha. "får man lyfta upp armen??" Frågade jag Frida och hon bara garvade. Självklart fårn man men det kändes som om att min arm itne ville jobba med mig lix. A det som händee sen och fram till nu är att jag har haft lite ont i armen när jag lyfter upp den. Och då blev jag hemma ifrån skolan idag efterosm det var praktiskt dag- salongen i skolan hela dagen. Går kanske itne så bra dårå om armen inte riktigt lyder och vill lyftas upp. Frida blev typ lite dålig hon däremot ont i kroppen och lite feber tror jag. Småpotatis iaf!, sånt överlever man ju att ha nån dag eller två även om det itne är så lajbans. Men jag är en riktigt hårding jag som inte fick nåra biverkningar! ;) hahaha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards